YankiArin Kızlar merhaba, çiçek sepeti çok pahalı var mı onun gibi çiçek gönderen uygulamalar güvenli olan , malum anneler günü geldi
Deletedmom265 YankiArin bence pahalı değil anneme yenilebilir çiçek yolladim tadida güzelmiş bukle gibi 25 taneye yakin vardı ve cilek vardı içinde 49 tl 🤷♀️
elvinmasal YankiArin çiçek sepeti yoğunluktan gönderim yapamıyor zaten ,zar zor başka bir çiçekçiden sipariş verdim
Mom104 elvinmasal bu sabah sipariş verdim 2 saat sonra annemin elindeydi🌸 nerede yaşıyorsunuz semt ile alakalı sorun olabilir
thisismylife elvinmasal hangisinden sipariş verdin bende kayınvalideme sipariş vericeğim ama uzakta ben Ankara o Mardin kesinlikle çiçeksepeti dolmuş hiçbirşeyi yolllyamadım
thisismylife Misskokulum orayada baktım yasak olduğu için pazartesiden itibaren siparişiniz oluşturulacaktır diyor halbuki haberlere Çıktı kargolar serbest çiçejler gidecek diye