Kızlar siyahlar ve renkliler çok kötü kokuyor. Beyazlara biraz çamaşır suyu katıyorum onlar güzel kokuyor. Ama diğerleri berbat kokuyor ağır sabun kokusu gibi gitmiyor. Deterjan değiştrdm yumuşatıcı değiştrdm bol da kullansam az da kullansam yine kokuyolar. Makinemi bir ay öbce sirke karbonatla temizleme programnda açtm ama sanki daha beter oldu. Kıyafetleri içerde seriyorum ama camlar falan açık şekilde