Oğlum (daha çok bebekken) geceleri max 3 kere uyanırdı. Emzirirdim hemen uyurdu. Uyurduk sabaha kadar. Ama şu sıralar benim pilim bitti burası benim yardım butonum 😋 ve sonuna kadar basıyorum şuan. Saat başı belki de 45 dkda bir uyanıyor! Emiyor aç değil biliyorum emerek uyumak istiyor. Ne yapacağım ben??? Gündüze dayak yemiş gibi ulaştığım için hep depresif oluyorum. Kaliteli zaman geçiremiyoruz. Diş çıkarma desem çıktı alttan iki dişimiz artık Ağrı yok diye düşünüyorum. Ne yapmalıyım tecrübeli anneleer 😫