Anneler sütüm var ama pompayla sagdgm da en fazla 30 ml gelıyor bir keresnde sadece 90 ml feln oldu oda geceydı galıba ve bekledgm için acaba az mıdır sütüm yoksa beklemedıgım için yavas yavas geldıgınden mı azdır ? Az gelince bebegmn doymadgnı düşünyrm 😔