Myagz
yani tam anlamadım ne demek istediğini 🙈 ama kademeyi mi kast ediyorsun ki acaba, bunda 5 kademe özelliği var düz yaparsan beşik oluyor en son ki de oturma kademesi. Ve düzle dik oturmanın ortasında ki 3 seviye kademe. Evet coxugu koyduktan sonra kemeri takmak lazım. Ama ben boyle zaten saatlerce otursun diye degil, gerci oturursa ne ala, ama daha cok is yaparken bebeğimi içine koyup oyalabilmek icin. Mesela benim ev büyük olsaydi ve bebeğin yattığı oda salondan uzak olsaydi ozaman salona tiny Love gibi bi beşik ana kucagi tercih edebilirdim. Cunku o zaman odasina götürmek zor olabilirdi. Salona boyle bir tane iyi olurdu ozaman hem uyuduğunda beşik olsun uyanıkken ana kucagi olsun diye. Ama evimiz kucuk 2+1 yanı gündüzleri uyusa bile cok rahatlıkla odasinda beşiğinde uyuyabilir. E ozaman sadece bi ana kucagi işimi görebilir diyorum ama iste bilmiyorum 🤷🏻♀️