Merhaba arkadaşlar . Bebeğim 6 buçuk aylik. Dogdugu zaman tirnakli dogduguicin ilk tırnakları ben kestim. maalesef kendi tırnaklarım gibi düz ve derin kesmişim.😔😔 Sonradan ovale çevirmeye çalıştım ama nafile. Tırnakları batma yapıyor ve şekilsiz. Nasıl düzeltebilirim?