Aselkusun evet aynen öyle. Şimdi doyduktan sonra memeye koyduğum zaman gülüyor oyun oynuyor benimle zorla emzirmek imkansız ☺️ ve acıktığı için asla ağlamaz. Gece 7 saat uyuduğu oluyor bazen, uyanıp ıh ıh diye beni uyandırıyor, gözümü açtığım anda gülüyor. Emziriyorum geri uyuyor ya da oyuna başlıyor ☺️ iyi ki böyle yapmışım. İlk zamanlar en kısa emzirmek 3 4 saat sürüyordu, ayrılmıyordu. Herkes bırak saçmalama alıştırcan ağlar ağlar susar dedi. Asla vazgeçmedim. Emip emip kussa bile istiyorsa yine verdim. Çok memnunum şu an ☺️