brslm Arkadaşlar merhaba sorunuma yardımcı olursanız çok sevinirim. Oğlum 1 aylık oldu bugüne kadar hiç mememden emmedi naptıysam beceremedim sütüm çok güzel geliyor doktor inatlaşma sağıp ver dedi hep sağarak verdim haliyle kaç cc verdiğimi görüyordum. Bi kaç gündür sağmayıp mememe koyuyorum yarım saat boyunca emiyor sürekli sağdığım için sütüm azalmaya başladı sanki sizce emdiği yetiyor mudur biberonla verdiğimde çok güzel kakasını yapan bi çocuktu ama memeden emdiğinden beri yapmakta çok zorlanıyor acaba aç olduğu için mi yapamıyor lütfen yardımcı olur musunuz biraz uzun oldu ama hakkınızı helal edin
Assah brslm iki gogsunuzude emzirin zaten doydugu an memeyi o bırakacaktır ama siz sütünüzü sagmaya devam edin sagdikca ve bebek emdikce sut artacaktir benim bebiste 4 bucuk aylik bizde geçirdik o gunleri
Siracseda brslm bende goguslerim boş diye mama veriyordum ama boş meme daha çok süt üretilmiş doktorum dedi gerçekten öyle yumuşak olsa bile doyup bırakıyor