Zeynepmusab https://www.e-bebek.com/baby-plus-ev-tipi-sallanir-ana-kucagi-yesil-p-byp-1695 Kullanıp memnun kalan varmı ? Veya tavsiye edebileceginiz varmi baska
Deletedmom318 Zeynepmusab Ben baby plus ın wind modelini kullandım. Memnun kalmıştım. Bu tarzın arkadaşım fisher price olanını kullandı o da memnundu
Oyku1801 Zeynepmusab trendyoldan almıştım ben buna benzer bebeğim seviyo etrafı rahatça görebildiği için ama sallamak ölüm gibi bişey şimdiki aklım olsa otomatik ana kucaklarından alırdım
GizemElf Zeynepmusab canım ben şahsen böyle ama başka bir marka aldım çok kaliteli olmadığından pek memnun kalmadım
Deletedmom318 Zeynepmusab Ben aldığımda 600₺ falandı tabi ama 1,5 sene oluyor. Sallanma hızını secebiliyorsun şarkıları var dönencesi vs var. 10 aya kadar kullandık biz 😅
Oyku1801 Zeynepmusab pahalı ama eminim hayat kurtarıcıdır bi tane daha çocuğum olursa şartları zorlayıp alırım ben :) ananı baktığınızda güzel bide trendyoldan bakın daha uygunları olabilir
MihraKus Tutumlu anne diye bir uygulama var indirin orda uygun ürünler oluyor mama sandalyesi aldık kızıma biz çokta güzel