Merhaba
Aranızda bu bezi kullanan var mı? Kızım 8.5aylık oldu bugüne kadar hep prima premium care kullanıyordum.şimdi geceleri prima devam edip gündüzleri bez değiştirmek istiyorum. Kızım çok hareketlendi bezini zor bağlantıyo pratik mi? Bi de sızdırma vs yapıyo mu? Yeşillendirir misiniz😁