Merhaba, 8 aylık bebeğim sadece mama içiyor. Yumurta, peynir, zeytin, salatalık, çorbalar, haşlanmış sebze… Ne denediysem en fazla bir iki kaşık. Yoğurt, muz ve avakado seviyor sadece. Sizin bebekleriniz ne durumda. Şöyle yap sever diyeceğiniz tarifler var mı? Yardımcı olursanız sevinirim