Size tavsiyem 6. Aydan önce ek gıdaya baslamadiysaniz 7. Ayda kahvaltıya gecmenizdir. Ben 6. Ayda sabah meyve öğlen sebze 5 gibi de yoğurt veriyordum ve beslenmesi en geç 6 da bitiyor ve ertesi güne kadar anne sütü ile devam ediyorduk. Eğer emziriyorsanız doktorlar bu şekilde öneride bulunuyor en geç 6 da ek gıdayı sonlandirin diye. 7. Ayda da kuzu kıyma, kahvaltı ve çorbalara geçmiştik. Tabi her çocuğun gelişimi farklı bebeğinizi takip edeb doktorun gelişimine göre liste hazırlaması sizi rahatlatir