Dorukcum_16 biz oyun matı aldık bimde mi ne görmüştü eşim, onu odasında halının üstüne seriyorum üstüne de oyun halısını koyuyorum öyle duruyor 3 kat oluyor, şimdi sıkıntı değil de emeklemeye yürümeye başlayınca ben de zorlanıcam sanırım altımda fırın var ama boş, dolmazsa kışın kafayı sıyırabilirim soğuk diye 😣