Deletedmom196 Aselcim emziriyorsanız bir yıla kadar olmamak normal. Ben altı ay sonra olmuştum mesela
Nenvarkuzum Aselcim ben 40 çıktıktan 1 ay sonra olmuştum iki 3 ay düzenli oldu bu ay aksadı gecikmesi normalmiş diye okumuştum
Aselcim Deletedmom196 ben 40 ım cıktı bır hafta sonra oldum bırdaha olmadım 4 aylık kızım var sadece sutumden doymuyor ek mama verıyorum ondan olabılırmı bebek pek emmıyor ondan olmuş olabılırmı
Deletedmom196 Aselcim emzirdiğiniz için olmuyır olabilir ama 40ında olmuşsan sen yine de bi test alıp yapın içiniz rahat etsin
Minnoo35 Mom9 17 aylıkken gittim test falan yaptı ama normal dedi hersey bilmiyorum virüs bitince gidicem tekrar 😊
Aslancikk Aselcim iki ay oldu normla doğum yaptım kırk beş gün kanamam devam etti..ondan sonrada adet görmedim daha
Kbrbydk Aselcim tam 60gunluk bebeğim. İki gün önce lekelenme ile başladı şimdi ara ara geliyor adetim galiba😯