Asyamomm Hanımlar merhaba, kızıma bu zamana kadar prima ve sleepy kullandım ama ikisi de kızımın bacaklarını felaket kesti bi açıyorum altını hep iz içinde kıpkırmızı. Bana başka kesmeyen yumuşak bi bez önerebilir misiniz?
Tanemimm Asyamomm yaa aynenn en pahalısını en iyisini aldık diyoruz ama benım kızımın da bacakları hep kesik izi :(
Karalahana Asyamomm Goon derim yumuşacık bir bez. Benim kızımın da sleepy, komili, evy baby hep bacaklarına iz yaptı ama goon hiç yapmıyor tavsiye ederim🌸
Deletedmom413 Asyamomm Numarasi kücük geliyor olabilir Molfix kullaniyorum bezin numara degisim vakti geldiginde kizariyor bacaklari beli
Asyamomm Karalahana hemen alayım onu peki e bebekte mi var ben bi tek orda görmüştüm şimdi e bebeklerde kapalı nerden alabilirim
Asyamomm Deletedmom413 bebeğim 8kg 4numara kullanıyorum numarasu iyi küçük değil ama hep kesik içinde anlamadım valla..
Sahreyldrm Asyamomm küçük geliyor olabilir ama gerçekten bizde de lastik sorunu var o ayrı mesele ama biz de Molfix 5+ kullanıyoruz kızım 9 kilo sizinki küçük gibi geldi bana
Deletedmom413 Asyamomm Ayni kullaniyormusuz Kesik degil de kizariyor kücük gelince bez Molfixde Memnunum ben
Karalahana Asyamomm E bebekte de var internet sitelerinde de var. Genelde ben internetten alıyorum uygun bulursam.
Derya91 Asyamomm Aynı sorunu bende yaşıyorum prima kullanıyorum ve iz yapıyor bez küçük olmamasına rağmen 🙄kilot bez mi alsam diye düşünüyorum bende
fatmaydin Asyamomm ben sleepy kullanıyorum kenarındaki lastikleri kopartıyorum elimle bi sorun olmuyo