mehtapmirayuygun öpmekten desem yeni öpmüyoruz ki hani şimdi olsun, şampuan desem doğduğundan beri mustela kullanıyorum ondan da değil, belki sıcaktan olabilir diye düşündüm bebişim 6 buçuk aylık ama malesef hala kundakta uyuyor başka türlü uyumuyor sağına soluna dönmek istediğinde dönemeyince de zorluyor kolunu çıkarmak için terliyor belki ondan olabilir diye düşünüyorum