Canlar bisey sorcam 3 ay oldu sezeryan dogum yapali bugün baktim dikisin orta kısmı kızarmış peceteyle sildim hafif sari bisey geldi enfeksiyon mu kapmıştır nasil gecer doktora gidemem su durumda bide bebegimi birakacak kimse yok batikon sürsem gecermi