Seymayusuf canımsın ne demek hepimiz zorlukla başladık bu yola tecrubesızlıkya işte tek sen değilsin merak etme benım canım çok qsıkıldığı ıcın postu görür görmek yazdım sana nacızade tavsıyem eğer sütün varsa üstüne basa basa söylüyorum anne sütü gibi hiçbirsey olmaz ha sütün olmaz o yüzden dersin ki acmı kalıcak çocuk mama verırsın sana diyeceğim sen sağdıcında yada ben bileyim göğsünü sıktığında çıkan yada akan süt deil sütün bebegın emdıgınde yenılenen ve her emmesine lıkır lıkır dolandir sağarsan filan elle sağma ve bebek emmesı asla bir deil bunuda unutma ben sağıyorum o kadar az çıkıyordu doktor dedi asla ınanma çünkü bebek çekimiyle o çok daha fazla dedi birde ben kolık bebek annesiyim sürekli 😟 huzursuz sürekli aglıyor sürekli emmek istiyor en önemliside gaz sancısı çok cekıyor gazlı bebek demek yani ama yılmadım hep azmettim insallah sonuç alırım sende yap sağı solu şakın dinleme sen o bebeğin annesisin en iyi sen anlarsın ne istediğini kuzum çünkü aranızda farklı bir bağ var anladın dimi benim eşim bile bana yeri geldi çocuk kılo almaz böyle gıder diyordu bak çok şükür ne oldu eğer ıstersen herseyın üstesinden gelirsin yeterki iste canım birde sütüne güven Benim sütüm var ben kalıtelı de farkı göreceksin öz güvenın bile deişecek göğüs ucunda zamanla çıkacak Emın ol canınj hıc sıkma ben ağzına sok damağına doğru hemen tutacaktır hayırlı geceler dılıuorım