Minik0212 ya size kalmış birşey ama ne kadar organikdd olsa benm doktorum boyanmamalı dedi yksa bende boyatmak istyrm en son hamile kalmadn boyatmltm kızzım 17 ayı biticek keratin yaptırıyodm normalde onu bile yaptırmıyrm zararlı dye insan kendni bakımsz hissediyo ama az daha sabır diyorm kendme😁