KeremTalha_4153 taytın kullanımı korseye gore daha kolay tabıkı ama sızın ne ıstedıgınızle de alakalı benım genel kılo problemım vardı o yuzden hepsını aldım. Sız basen artı gobek ıstersenız tayt bırebır. Ben dogumdan sonra korseyı hıc takamadım malesef ınanılmaz bunallttı beni ve yarım saat zor dayandım bu kısıden kısıye deısir tabıkı