Herkese merhaba 😔 8 günlük bebeğim var. Sütüm de var. Ama meme uçlarım içe dönük, bazen dışarı çıkıyorlar ama tamamen tesadüfen. Uç çıkarıcı pompa aldım minik. Pompa çıkarıyor birkaç saniyeliğine, daha bebeğin ağzına götüremeden geri içeri kaçıyor. Silikon uç aldım önce tuttu, bir gün sonra kabul etmemeye başladı. Hemen başka bi marka uç aldım belki onu beğenir diye. Yine aynı şeyi yaşadık. Zaten kahverengi kısmın tamamı değil sadece silikonu taktığım uç kısmı emdiği için kanadı yara oldu hep. Doğum öncesi gümüş kapaklar almıştım onlar da fayda etmedi ben yine dayanmaya çalışırdım ama bebek bu uçları kabul etmiyor birkaç gündür.
Meme arama hareketi yapıyor, ağzına sokuyorum, arama hareketine devam ediyor ama ucu tutup emmiyor, ağlamaya başlıyor.
silikon uçsuz dümdüz memeyi zaten hiç yakalayamayıp çıldırıyor. Kahverengi kısmın hepsini sokmaya çalıştım, bebek emerse süt geldiğinden o şekilde tutar belki alışır diye ama uç olmadığı için bir türlü anlamadı oradan çekmesi gerektiğini Bir de kahverengi kısmı bebeğin ağzına oranla aşırı büyük kalıyor maalesef 😔
bu yüzden 3-4 gündür pompayla sağıyorum biberonla veriyorum ama biberonu da çok sevmedi 40-60 cc sütü 45 dk-1saatten önce içmiyor o da binbir emekle. 2 saatte bir süt sağıyorum, bebeği de 2 saatte bir beslemeye başlıyorum, bu döngü içinde uyku için her turda 30 dk-1 saatim falan ancak kalıyor yorgunluktan sütüm kesilecek diye korkmaya başladım.
emzirmeyi çok istiyorum. Benzer şeyler yaşayan anneler lütfen yardım edin bunu nasıl aştınız? Bebeğiniz ağzı biraz büyüyünce memeyi tutabildi mi? Yapabileceğim bir şey var mı çok üzülüyorum çocuk süt istiyor ben vermek istiyorum ama yapamıyoruz 😔