Solocann12345 Kusura bakmayın kızlar dikkat çekmek istedim oruç tuttuğumdan bu yana sütüm çok az oğluma yetmiyor mama da veriyodum ama şu günlerde biberon reddi yaşıyoruz çok erken ek gıdaya da başlamak istemiyorum 4 ay 15 günlüğüz hero bayb pirinç unu aldım biberonda yaptım içmedi tutmuyor biberonu katı yapsammı acaba bu ayda katı veren varmı kızıma 6 aylık ek gıdaya geçtiğim için rahattım oğlum çok küçük endişeleniyorum biraz😔
momyshark1 Solocann12345 sütünüz oruç tuttugunuzdan dolayimi az? Dinimiz kolaylık dini aslında tutmayıp kazaya birabilirsiniz
aysenurkerem Solocann12345 linçlemek için değil ama et için ayı daha çok erken. Sindirim problemi yaşayabilir. Onun yerine daha hafif ve sebze ağırlıklı yavaş yavaş yedirin
Deletedmom190 Solocann12345 Yani oruc tutmamalisiniz. Bende tutmuyorum kışın kaza yapicam. Allah bu istisnayi bizler için vermiş. Anne sutu cok degerli hazir sutunuz varken bence tutmayin. Yeniden çoğalsın
GUBILIK Solocann12345 ek gıdaya baslasanız bile ( keza cok erken ) doyurmak için baslamayacaksınız.o nedenle mantıksız olur. Keza formul mama vermelisiniz anne sütü eksıklıgımde. Sütünüz azalmıs olabilir tabi. arkadas yazmıs dinimiz kolaylık dini diye. Ben de katılıyorum kendisine.
Solocann12345 aysenurkerem biliyorum canım içerik farklı başlığı dikkat çekmek için attım😁yinede teşekkür ederim💙
momyshark1 Solocann12345 bol bol su icin taze yeşil soğan yiyin bulgur pilavı kısır tavsiye ederim umarim cogalir
aysenurkerem Solocann12345 azaldığını farkettiyseniz arkadaşların dediği gibi dinimiz kolaylığını veriyor. Arttırmak için kayısı kompostosu i, kuru incir, dereotu,irmik helvası, pırasa gibi şeyler yiyin iyi gelir ☺️
Solocann12345 GUBILIK günde 1 kere mama veriyodum ama kaç gündür biberonu red ediyor o yüzden bu kadar çaresizim sürekli ağlıyor açlıktan
Solocann12345 momyshark1 Çok sağol canım şimdiye kadar yediklerim bunlar ama kesildi gibi artık gelmeyecek sanırım😔
oglunasik1anne Solocann12345 canım daha çok küçük bebeğin ve senin sütüne ihtiyacı var bunu bebeğinin elinden alma . Oruç tutma biraz büyüsün yawrun kaza yaparsın
Solocann12345 aysenurkerem İnan canım şimdiye kadar çok şey tükettim sütüm zaten azdı çoğaltıyordum ama şimdi olmuyor anlamıyorum 😔
zeynepzeze Sütünüz azalıyor ve siz oruç tutmaya devam ediyorsunuz. Bebeğiniz memeyi bıraktığında yaşayacağınız üzüntüyü bilmediğiniz için bu şekilde devam ediyorsunuz. Bebeğim memeyi bıraktı ve ben her gün vicdan azabı yaşıyorum resmen. En azından 1 yaşına kadar emseydi diye. Bunu yapmayın. Bebeğinizin nasibi o. Emzirmeyi bıraktığınız da tutarsınız borcunuzu.
Solocann12345 zeynepzeze tutmuyorum canım 3 gündür tutmuyorum kızımı emziremedim o yüzden çok iyi bilirim o üzüntüyü kolay kolay da pes etmem
aysenurkerem Solocann12345 galactago damla var onu al istersen eczaneden ,harika bir damla muhakkak fayda görürsün
GUBILIK Ozleemadaa 4 aylıkken kaç ml içiyordu hatırlamıyorum ama 60 ml yapın mesela. İçirin. Yetmez ise tekrar yaparsınız. Bence formul mama alın. Boool bol su için emzirin