Aymiram stres yapma ben 2 ay hem mama verdim hem emzirdim doymuyordu çünkü. Sonlara doğru mamayı günde bire düşürdüm sonra da tamamen kestim. Şu an 5,5 aylık. Haftaya ek gıdaya başlayacağım. Emzirdikçe sütün artacak zaten bir de bol bol su iç. Ben bir de tahin helvası yedim her akşam düzenli etkisi oldu mu bilmiyorum ama. Sadece panik yapma yeter. Ayrıca mama da kötü bir şey değil üzülme bebeğin aç kalması daha kötü. Ben hiç kötü düşünmedim sütüm artmazsa mama veririm napayım diyordum. Belki stres yapsam artmazdı.