Deletedmom190 mutlulukkutusu Karbonatli suyu doktorlar hiç tavsiye etmiyor. Bende doktoruma sormuştum bilginize 💗
Flzkryr mutlulukkutusu Benimde bebeğimin hep dilinin üstü beyaz ama emzirdiğimiz içinmiş. Pamukçuk olsa yanak içlerinde falan da olurmuş ve emmesinde azalma olurmuş bebeğin.
Bulutbey mutlulukkutusu bende ilk zaman öyle sandım karbonatlı suyla sildim. Sonra doktor kontrolünde gösterdim süt beyazlığıymış. Daha sonra gerçekten pamukçuk oldu. Dudak içlerinde. Ekmek küf olur ya tane tane beyazlar öyle görünüyordu.
mutlulukkutusu Deletedmom201 Rabiabebek12 Deletedmom190 Flzkryr Bulutbey emziriyorum, başka nasıl geçirebilirim ki🙄
Flzkryr mutlulukkutusu Emzirdğiniz sürece geçmeyebilir. Kızım 3 aylık hala beyaz dili. Neden geçmesini istiyorsunuz ki bi zararı yok bebeğiniz için🙄
Deletedmom190 mutlulukkutusu Bende emziriyorum 2.5 ayligiz ve pamukcuk dudaklari. Dilide beyaz Ama bir sorun yok. Doktor emen bebeklerde bu cok normal demisti. Emdigi surece gecse bile yeniden olurmuş o pamukcuk ve dilin beyazligi.
Deletedmom201 mutlulukkutusu bir yaşına doğru geçmeye başladı 10. Ayda sanırım. Bir zararı yok Beyaz olmasının
Bulutbey mutlulukkutusu ben az az su vermeye başladım şimdilerde eskisi kadar beyaz değil zamanla geçer.
Rabiabebek12 Emzirdiginiz surece gecmez hem bi zarari yokki alti ayliktan sonra yemeklerden falan vermeye basladiginizda gecer diye dusunuyorum