Serum fizyolojik ile çok güzel açılıyor. Eczanede satılıyor canım.
Bebeğini kucakta dümdüz tutup, şırınga ile serumdan suyu çekiyorsun 5 ml bir burnuna 5 ml diğer burnuna sıkıyorsun yeterli olarak açılıyor ama ben aspiratör ile çekiyorum arkasından.
Genelde banyodan sonra yapıyorum 🦒