Merhaba ben aynısını 1 ay önce internetten aldım.bebeğim 6 aylıktı yam otıramıyordu.Kullanışlı bi ürün altı çok sıkı vakumlu.mutfak tezgahına falan koyup iş yaparken kullandım.banyo için aldım aslında ama bebek küvetine sığmadı.duşakabinin içinde kullanıyorum.özellikle tek yıkarken çok işe yarıyor