Meryemsmom merhaba kızlar 3 hafta önce sezeryan oldum karnım ve üst bacaklarımda deri soyulması yaşıyorum ama çok fazla oluyo denizde yanmışım gibi bu durumu yaşayan varmı
Mavikelebek3 Evet canım 40 gün boyunca falan oluyo deri yenilenmesi oluyo ameliyatta bişeyler dökülüyor ya ondan sanırım sonra geçiyor dert etmeyin