Merhaba kızlar hayırlı ramazanlar, sizlere bir şey sormak istiyorum. Özel bir mevzu, doktoruma wptan yazdım cevap vermesini bekliyorum, ama yine buraya da yazmak istedim.Ben doğum yapalı 6 -6.5 ay oluyor. Geçenlerde eşimle birlikteliğimiz sonrası benden taze kan gibi açık renk akıntı geldi, iç çamaşırımı da kirletti az da olsa geldi ve 2-3 gün sürdü. Ama ilk kez böyle bir durum yaşıyorum. Sonrasında dün gece lavaboya kalktığımda peçeteye geldi. Ben anlayamadım, acaba bu bir hastalık belirtisi midir, yoksa ne biliyim döllenme belirtisi midir korkmaya başladım. 😔 böyle bir şey yaşamış arkadaşımız var mıdır, eğer varsa doktoru ile görüştü mü muayene oldu mu ne dendi? Bizimle paylaşır mısınız?