3 aylığız ilk başta sürekli verdim çünkü acıkıyodu hemen 2 saat sonra verin diyor uzmanlar ama bizim 1 saat sonra isterdi şuan istemedikçe vermiyorum çünkü almıyor emmiyor zorlayınca o isteyince arıyor gecede isteyince uyanıyor ben zorla kaldırırsam asla emmiyo gelişimi kilosu iyiyse bence zorlamayın uzmanların saatide bebekten bebeğe değişiyor çok saate takılmayın bebeğin hareketlerini gözlemleyip hareket edin