tossikannesi 11.aydan sonra yani 12.ayına girdiğinde başladım yumurta beyazına. Daha bağırsakları hazır değil, alerji yapabilir, bebeğinize bişey olmaz ama ileride sorun yaşayabilir mide ve bağırsaklarıyla ilgili. Boşverin çöpe gitsin yada dolaba koyun kek börek vs kullanırsınız.