Elalis bende sezeryan oldum 24 saatte taburcu oldum, hastanede sürekli yürüdüm evde sürekli gezindim , karnını tuta tuta yürümeye çalış cunku içindeki pis kan inmeden rahatlayamazsin yürüyeceksin ki insin asagi, sizlamalar yanmalar 1 ay içinde geçer ağrı kesici al ilaclarunu iç bol bol hareket et sürekli yatarsan zor atlatirsin , ben hergun duşa girmiştim oda çok iyi geliyor