Minnakbiranne yaşadıkların çok normal merak etme hepimiz böyle yada buna benzer şeyler yaşadık zamanla geçiyor bebek büyüdükçe vakit gecirdikce , mümkün olduğunca yalnız kalma annen kayinvaliden yada güvendiğin birileri yanında olsun bebekle ve seninle ilgilenecek birileri olsun, benim oğlum 3 ay 19 günlük ben bile zorlaniyorum hala bazı şeyler zor geliyor ama çabuk toparliyorum şuan, bende lohusayken sebepsiz saatlerce aglardim sütün gitmez merak etme üzüntüden aglamiyosun sonuçta insan tutamiyor kendini bende gözlerim sisene kadar ağlardım , imkanın varsa bahçeye balkona hep hava alacağın yerlere çık ,markete sen çık maskeni takip hep hava al güzel düşünmeye motive et kendini