Ssevey bende 20 gün önce yaptırdım. Tek kullanımlık alt açma örtüsü serdim sağlık ocağına girerken güzelce ağzını yüzünü sardım bendede maske eldiven vardı. Girdik yaptı altına serdiğim bezi attım. Tekrar sardım örtüye çıktık bende eldivenleri alttım üzerine attığım örtüyü de poşete koydum eve gelince yıkadım bende yıkandım bişi olmaz