Biz de dün olduk aşılarımızı.sık sık ateşine bakıyorum eğer 37.5 olursa calpol ver dedi hemşire ama çıkmadı çok şükür.huzursuzluk da yok ama gece uyumadı pek.korkma her çocukta sıkıntı olacak diye bir şey yok. Ateşini kontrol et aşı yerlerine dikkat er yeter bence:)