Kızlar 4 buçuk aylık bi bebegım var . Aşıdan sonra hemsıre kan ılacı kullanmamı söyledı. Buradakı yorumlara göre Sidefer aldım. Kullandığımdan beri kakasının rengı degıstı yesılımsı gibı oldu,.normalmı böyle sizde de öyle oldumu. bide kusuyor ara ara 🤷🏻♀️