elifimmmt 0-6 ay olan için hangisi güzel doyurucu ?? Aptamil kullanıyorum ama çabuk acıkıyor 1 aylık şuan. Acaba az mı veriyorum 1.5 - 2 ölçek veriyorum siz ne kadar veriyorsunuz ve kaç aylıksınız 🌸
Alim7189 elifimmmt canim mamalari tam olcek yapmamizi soylemisti doktor mesela 1.5 olcek yapma 2 olcek yap bebek icmek istedigi kadar icsn.
Mom061 elifimmmt Aptamil kullanıyorum, içeriğine daha çok güvendiğim için. Benim kızım oldukça iştahsız, 90-120 cc arası içer. 7 ay 21 günlük. Başka mama da denedim ama hepsinde aynıydı maalesef.
mertinannesi_ elifimmmt 2 saatte bir veriyorum bazen 1′5 saat oluyor anlıyorum zaten aranmaya başlıyor cnm