Deniz2961
Kızlar selam sayfayı takip ediyorum da cogu bebıste bu sıkıntı var sanırım ben denk geldikçe yazıyorum ama burda Bı post altında yardımlara bılırz Bn kendi bebgımden ornek verecgm herkes tecrube sini yazar bnm bebgım 2.5 aylık ıdı oksuruk ve balgami vardı hırıltısı cok azdı bekletmeden doktora goturdum cıgerlerde VS birsey yoktu temizdi doktor sadce bogaz dan olan bir durum cogu doktor surup verir ama ben taraftar degılım dedı sık sık emzır arada ılık su ve ıhlamur ver dedi bnde biraz arastırdm balgam İcın elma kabugunu cok İyı oldgunu ogrendm ve denedim elmayı temizce yıkadım kabuklarını kalınca soyup kaynattım bebegıme 4 5 kasık verdim ılık bir sekilde bebgım kustukca attı balgamını cok sukur ılacsz duzeldık tabi sıcak ttum dıkkt ettim umarm faydası olur gonul ister hıc bir bebis hasta olmasın ama bu hastalıklarda sukur diyelim 😍🤲