Merhabalar bişey sormak istiyorum bir haftaya kadar göğüslerim iyi uyuyup uyandığım zaman şiş hatta diğerinden süt akardı şuan öyle bir durum yok üstelik sürekli emziriyorum sütümü azaldı acaba zaten çok yok diye mana destekli ilerliyorduk kafama takıldı kızımu50 günlük bu arada.