Merhaba hanımlar kızım 8 aylık malum dışarı çıkamıyoruz ama evdede darlandik iyice kitap okuyoruz oyuncaklarla oynuyoruz biraz bisikletle evde dolaniyoruz ama sonra tikaniyorum bamya bir şeyler yapistirdim çeksin diye e ondan da sıkıldı siz neler yapıyorsunuz