Çok umutsuzca soruyorum kızlar 🥴 8 aylık olduk ama geceleri hala beni emzik olarak kullanıyor. Dün gece sütü ağzında biriktirmiş genzine kaçtı.. çok korktum. Daha minikken bile böyle olmadı.
gece uyanmaları tamamen alışkanlıktan. Ağzına memeyi alıp öylece durmak istiyor. Benim için de yorucu onun için de bence. Yerinden kucağıma alıyorum yarım saat bekliyoruz belki üşüyor.
Ne dersiniz? Bu aylarda emzik aldırabilen var mı? Sadece uykuya geçiş ve uyku aralarında alsa