Atypicalmom Hayirli ugurlu olsun🥰 Henuz cok yeni olmasina ragmen 8 kilo gitmis bile. Sutum olsun diye abartip tatli pasta yemezseniz, bol bol su icerseniz kilo almazsiniz diye dusunuyorum. Cunku emzirme doneminde kilo alanlar da oluyor. Ben 21 kg aldim. 3 ayda 14 kgini verdim. Son 1 ayda da 5 kg verdim. Emziriyorum. Diyetisyen danismanliginda diyet yapiyorum. Her gun 15 dk leslie egzersizi yapiyorum. Cok iyi gidiyor. Ac kalmadigim az ve kaliteli yedigim icin de sutum.olumsuz etkilenmedi cok sukur. Zamanla kilo veemeye daha uygun olacaksiniz, suan cok erken. Birden gitmiyor cogu zaman🤷