Maybeoneday Kızlar mastit oldum gögsüm şiş ve koca bir sertlik olustu hastaneye gittim ve antibiyotik verdiler emzirmede sıkıntı olmaz emzir dediler.ama emzirdiğimden beri bebeğim çişini hiç yapmadı iki saatte bir emmesine ragmen. Uyuyor cok huysuz değil sadece uykusunda ara ara mızmızlanıyor. Antibiyotik etkilemiş olabilr mi?
Deletedmom145 Maybeoneday hayir etkilemiyordur 1 gun içerisinde çiş yapmazsa doymuyordur.bence bekleyin.masaj yapin sutunuzu sagin kaşikla ya biberonla içirin belki çiş yapti.vucudundayi suya bagli tamamen.emzirmeye yada içirmeye çalişin surekli.benimde aynej başima gelmişti.mastit olmuştum.bebeyim ememiyordu.3 gun çş yapmadi anlamiyorduk bile gecelet hep agladi durmadi.doktora goeuldukde vucudda su bitmiş dediler.surekli emzir dediler.ama stres yaptim fazlasiyla süt kesildi bile.mama vermeye başladim 4 ayda toparladi kendino
elif-emirinannesi Maybeoneday daha önce çişini yapıyor uydu? Bezinde turuncu yada kırmızı leke var mı? Onlar varsa fazla emmiyor. Benim oğlumda da oldu sonra sık sık verdiğim için normale döndü.
Aselmevailaysena Maybeoneday of cok zor oluyor bende geçen gün oyle oldum artık kendimden geçmiştim ateş halsizlik biran korktum korona oldum diye sağlıkçılar geldi mastit dediler direk duşa girdim mesaj yaptim sonra zeytin yağıyla masaj yaptm en sonunda da gogsume sicak su torbasi koydum pompayla çektim 2 güne açıldı sende pompayla sag bence biraz yumusasin o sekilde ver bebegine
Badevehande Sanmıyorum etkilemez ama mastit olma sebebiniz bebeğinizin çekecek gücü yoktur muhtemelen. Sıvı alımı az olduğu için çiş yapmamıştır. Sıcak bir duş altında göğsünüze masaj yapıp sağın ateş yapmasın size. Yada sağıp öyle içirin kaşıkla
Maybeoneday Badevehande yapılabilecek herseyi yaptım gecmiyor ates de yapıyor 39 dereceye kadar cıkıyor 🥺 emiyor emdikten sonra sıkıyorum süt geliyor
Maybeoneday Deletedmom145 canım ama emiyor cekiyor kendini doydum diye aonra gögsümü sıkıyorum süt geliyor. Bebeğim de öyle huysuz değil uyuyo da doymasa aglamazmı. Sadece uyku arasında arada bir huysuzlanıyor 🤷♀️
Badevehande Maybeoneday o zaman bebeğin ayda kaç kilo aldı ona göre yeteri kadar emebildiğini anlarız canım
Maybeoneday Badevehande şimdiye kadar kilo alımı iyiydi dolu bez alıyordum ama mastit oldugumdan beri cok az dünden beri hiç yok 🤷♀️
Maybeoneday elif-emirinannesi o kadar sık veriyorum ki mastit olduğum için emziriyorum sürekli bu sabah vardı turuncu leke o zaman sütüm kesiliyor baska bi açıklaması yok sanırım 🤷♀️ simdiye kadar hep dolu bez alıyordum canım yapıyordu
Maybeoneday Aselmevailaysena herseyi yaptım ama koca bir yumruk kadar sertlik var gitmiyor dusta masaj zeytinyagıyla masaj, pompayla sağım, sıcak kompres, antibiyotik hemen hemen herseyi denedim. Bugun tam iki gün oldu hiç bir değişiklik yok aksine kötü oluyor