Trabzon benim de oğlum 5 aylıkken düşmüştü ilk defa. O gün çok üzgündüm. Ama zamanla emeklemeye yürümeye başyınca da çok düştü. Sanırım artık daha serin kanlı oldum.
Kusma, gözlerde kayma, her yerini kontrol ettiğinizde bağırma yoksa endişe etmeyin. Öyle durumlarda 2 saat uyutmamayı da ihmal etmeyin.
Çok geçmiş olsun 🌸