Seyyahyolcu Terleyince hasta oluyorlar maalesef benim oğlum da çok üstünü açar uyuduğumuz oda biraz serin ben sık sık uyanıp üstünü örter im ki ona rağmen çabuk hastalanıyor.Tulumu da giydiriyorum.Eviniz sıcaksa tulum lu uyutun birşey olmaz. Sıcak değilde üstüne çok kalın olmicak birşey örebilirsiniz.