Kızlar benim bebeğim erken doğdu (8 aylık) şimdi 1 aylık oldu kalça testine götürdük kalçası yerine oturmamış doktor Çift bez bağla bir ay sonra tekrar kontrole gelin dedi ben şimdi çift bez bağlıyorum kızıma ve bacakları ayrık duruo yatarken falan korkuyorum öyle kalır diye başına gelen varmı çift beze devammı edeyim bırakayımmı 🤔😶