En son akşam 7 de çorbasını yedi, güzelce 11 de mamasını yaptım içirip yatayım bende diye, ama nerdee ağlıyor uykusundan uyanıyor, döktüm mamayı mecbur, sahurda kalktım iki gibi gene içmedi, şimdi gene kalktım içmiyor, disi çıkıyor istemiyor ama bu kadar saatte aç durması sorun olur mu acaba 😞