Arasbaby18 şu anda sütünüz dengesiz gelecek, fazla gelen sütü sağarak buzluğa koyabilirsiniz.hem yedeğiniz olur hemde ağrınız olmaz 🙃 3 aydan sonra normal bebeğinizin ihtiyacı kadar üretmeye başlıyor. İki göğüs aynı oranda süt üretimi yapmayabiliyor belli bir süreden sonra göğüste sertleşme de olmuyor ama sütünüz gelmeye devam ediyor 😊👍