Kiraz benim oğlum bugün 4 aylık oldu, ben 2 haftadır kendimi kesmek üzereyim 😔 atak takvimine bakıyorum bi 2 haftamız daha var. gündüz uykusu düzeni kalmadı, ya hiç uyumuyo ya bütün gün uyuyo. her saat başı emmeye kalkıyoruz 2 dk tutuyo, sonra başlıyo sündürmeye. bi de huysuz ağlıyo neye ağladığı belli değil, o arada sevdiği bişeyler yapınca gülecek gibi oluyo resmen kendini zorluyo hayır gülmemem lazım ağlamam lazım diye 😔 umarım geçicidir 😱