Nisagerek Hanımlar bebeğim sürekli ıkınma içerisinde kakasini gazını alt üst çıkarmasına rağmen sürekli ıkınmaya çalışıyor sinirleniyor çok uysal bir kızım vardı artık nerde o eski bebek diyorum kendi kendine uyuyan cocuk gitti saatlerce ayağımda sallıyorum anca uyuyor pek agresif geceleri 3de 4 de yatıyoruz gündüz 2 gibi falan uyanıyoruz uyku düzeni falan normal mi sizce gün içinde tabi uyuyor ama kuş uykulu olduk iyice bebeğim bu arada 4 ay 21 günlük dis mi çıkartıyor acaba ondan mi huysuz böyle
Hazaaalll Nisagerek atak dönemi 😊 1 hafta var aralarında aynıyız gece uyanmamız yok sadece 😊 geçecek 🌸
elmalikurabiye Nisagerek 4. Ay atagindadir. Gece 2 de uyumasi tabi ki asla normal degil. Bu aylarda max 20.30da uyuyup sabahta 7.30 8.30 arasi uyanmasi gerek. Yarimsar saat one alarak uyku duzenini oturtun. 4.aydam sonra nasilsa oyle gidiyor cunku. Ayrica gece salgilanan buyume hormonunu alamiyor bu sekilde. Aksam 2030 da uyumasi icin gunduz uykusundan en gec 1730da uyanmis olmasi lazim. Sabah alarm kurup onunla birlikte kalkin. Duzeni cok kotu…
Nisagerek Hazaaalll ay inşallah bende gececi bi insanim gece uyuyorum benimle ilgisi varmı acaba yatma saatinin benle yatıyor benle kalkıyor çünkü
skrnflk İlk olarak ıkınma olayı her bebekte oluyormuş, bebekler kaslarını güçlenirmeye çalışıyormuş hemde tuvalet yapmaya hazırlıyorlarmıl doktorumuz söylemişti 🌿 atak, büyüme dönemindesiniz muhtemelen bir kaç haftaya geçecek 🙂 benim kızda öyleydi çünkü 😄
Hazaaalll Nisagerek gündüzleri 4 defa uyumalı. Eğer gündüz uykusunu iyi uyurlarsa gece uykusu da o kadar düzenli oluyor
Nisagerek elmalikurabiye kalkmiyor ki gündüz 2-3 gibi kalkıyor kalkmayan çocuğu da zorla kaldıramam herhalde uyurken çok zorlanıyoruz ayağımda sallayarak uyutuyorum uyandikdan 3 saat sonra falan yine uyuyor 2 saat uyanıyor kabus görüp birden uyanıyor kucak istiyor sürekli akşam üstü yine uyutuyorum uyuyo gece uyanıyor tekrardan 2-3 saat sonra uyutuyorum gece 3 falan oluyor uyumamiz boylelikle gelisimi yaşıtlarından iyi önde gidiyor uykusunu almayan cocuk böyle olacağıni düşünmüyorum
elmalikurabiye Nisagerek uzmanlar da doktorlar da uyku duzeni oturtmak gerektigini bunun icin gerekirse duzen oturana kadar sabah erken kaldirilip aksam erken yatirilmasi gerektigini soyluyorlar ama siz daha iyi bildiginizi dusunuyorsaniz bilemem..