2 yillik evliyim illaki tartismalar küsluklerimiz oldu ama 5 aylik bir bebegim var saat kac olursa olsun hasta olsa agla hic üsenmez yatagindan kalkar bakar alir sallar uyutur hastaneye götürür. Masallah diyeyim bu arada. Kendisi pöh olmasina ragmen uykusuzda olsa cok guzel babalik yapiyor. Belki biraz bana karsi o( sevgisini belli edemezede ) babaligi mukemmel. Rabbim onu basimizdan eksik etmesin amin.